همزمان با سینماهای سراسر کشور؛ 

فیلم سینمایی «شور عاشقی» در شهر شمیل اکران می‌شود 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه(عج) شهر شمیل، از اکران فیلم سینمایی «شور عاشقی» همزمان با سینماهای سراسر کشور در شهر تاریخی شمیل شهرستان بندرعباس خبر داد. 
کد خبر: ۶۷۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ - 21July 2024

فیلم سینمایی «شور عاشقی» در شهر شمیل اکران می شود به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «سبحان تنی» مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) شهر شمیل شهرستان بندرعباس، اظهار داشت: فیلم سینمایی «شور عاشقی» امروز یکشنبه ۳۱ تیر ساعت ۲۰:۳۰ در حسینیه انصارالحجه (عج) شهر شمیل اکران می‌شود.

وی افزود: این فیلم به همت کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) و با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری  مساجد استان  هرمزگان در شهر شمیل اکران خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) شهر شمیل شهرستان بندرعباس ادامه داد: شور عاشقی داستان «سلما»، زنی است که مامور می شود تا رسانه کاروان اسرای کربلا و حضرت زینب (س) باشد و پرچم یا حسین (ع) را بلند کند.  

وی افزود: این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی داریوش یاری تهیه شده است و این کارگردان برای اولین بار حرکت کاروان اسرای کربلا از کوفه تا شام بعد از واقعه عاشورا را به تصویر می‌کشد.

کانون فرهنگی هنری انصارالحجه (عج) طی سال های اخیر چندین فیلم سینمایی را در شهر شمیل اکران کرده که با استقبال بسیار خوب اهالی همراه بوده است. 

دهستان شمیل با قدمت بسیار بالا در فاصله 80 کیلومتری از مرکز استان هرمزگان و در قسمت شمال شرقی استان بین شهرستان میناب و بندرعباس قرار دارد؛ اکثر اهالی شمیل به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود رودخانه های بزرگ به شغل کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار